Fetih Food, een van de voornaamste döner leveranciers en shoarma groothandels van Nederland, heeft de klanttevredenheid naar het hoogste niveau getild. Het bedrijf dat begon als döner producent heeft momenteel een breed en sterk leveringsnetwerk door heel Nederland en België en biedt zijn producten aan meer dan 200 bedrijven aan. Een van de bestuurders, Zafer Kiliç, heeft aangegeven dat klanttevredenheid voorop staat bij de döner kebab groothandel en vermeld dat de voornaamste doelen de kwalitatief hoge klanttevredenheid en nieuwe markten zijn. Kiliç heeft zijn woorden als volgt voortgezet: “Omdat wij een betrouwbaar en kwalitatief goed merk zijn, wordt voor ons gekozen op de Nederlandse döner markt. Wij vinden het echter belangrijker om gecontroleerd te groeien. Daarom overwegen wij momenteel geen aanbod uit het buitenland. Tot eind 2019 zullen Nederland en België onze prioriteit zijn.”

 

Zafer Kiliç heeft tevens over de toekomstplannen het volgende gezegd: “tot eind 2019 overwegen wij nieuwe projecten, die we binnenkort zullen bekendmaken aan döner grill liefhebbers. In 2020 hebben wij enkele projecten gepland staan. We zetten onze werkzaamheden voort met onze specialistische teams.”

 

Met betrekking tot de Europese markt heeft Kiliç het volgende vermeld: “Als döner groothandel zijn wij in de belangrijkste regio’s in Nederland gestart. Ook in België hebben wij vooraanstaande klanten. Natuurlijk overwegen wij de Europese markt maar zoals hiervoor ook aangegeven, is onze prioriteit de klanttevredenheid. De Europese döner markt is erg groot. De sector groeit razendsnel. In de Duitse economie wint de döner grill aan populariteit. Ook in Spanje, Frankrijk en Nederland houdt men van döner. Met onze kwaliteit en snelle dienstverlening willen wij ook in deze landen een plaats bemachtigen. Natuurlijk blijft klanttevredenheid onze prioriteit.”

 

De nauwkeurigheid die wordt geboden wanneer het aankomt op klanttevredenheid is volgens Zafer Kiliç een van de belangrijkste redenen voor het succes van Fetih döner. Hij heeft aangegeven dat de groeiende vraag snel kan worden afgehandeld. “We hebben speciale voertuigen om de bestellingen op tijd te leveren. Onze döner kebab groothandel heeft leverpunten door bijna heel Nederland.”

Kiliç heeft daaraan het volgende toegevoegd:  “we bieden met onze döner niet alleen voedselwaren aan onze klanten maar ook smaak. Wanneer kwaliteit en smaak samenkomen, is döner grill pas lekker. Al onze werknemers in alle sectoren voeren hun taken uit met dit motto. Ik durf erop te wedden dat wij werken met de beste chefs in de regio. Dat leidt tot tevredenheid. Ons leveringsteam werkt ook met hetzelfde motto en dezelfde nauwkeurigheid. Daarom zijn onze klanten tevreden met onze diensten. Dat leidt op zijn beurt tot onze tevredenheid.”

 

Als laatste hebben we gevraagd wat u wil zeggen tegen onze lezers. Kiliç heeft geantwoord dat ‘mensen die onze smaak proeven, begrijpen ons beter.’

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *